Szukaj na tym blogu

piątek, 12 maja 2017

Spodnie sportowe nie tylko na sportowo :)

Moi kochani!
Jak powszechnie wiadomo moda to ciągłe łamanie zasad np. szpilki do jeansów, trampki do spódnicy, spodnie dla kobiety (kiedyś uważano że spodnie tylko dla mężczyzn), elegancja z casualem o czym dziś jest ten post. W trendach są spodnie sportowe tzw. cargo, dresy czy legginsy nie musimy wcale nosić je na sportowo nic bardziej mylnego. Wyglądają one genialnie zarówno z płaskimi jazzówkami czy butami sportowymi jak i... szpilkami czy koturnami i wyglądają one świetnie! Warto mieć takie sportowe spodnie w swojej szafie bo możemy je połączyć z czym chcemy i jak chcemy. Oto kilka moich propozycji i krótki komentarz.😚😊

Połączenie mocnego ciężkiego aczkolwiek bardzo kobiecego look'u i koloru najlepiej pastelowego tak jak np. tutaj mamy pudrowy róż jest to świetne i kobiece rozwiązanie bo my kobiety nie cały czas nie musimy chodzić w pięknych i delikatnych stylizacjach tylko z jakimś mocnym dodatkiem lecz czasem możemy zrobić coś na odwrót mamy przecież takie prawo! 😉

 Tu mamy stylizację idealną na wyjście z przyjaciółkami czyli - wygoda, wygoda i jeszcze elegancja do tego. Jak mogłyście zauważyć kocham klasyczne połączenie biel + czerń ale urozmaicone po przez kolorek tu mamy świeżą i wiosenną limonkową marynareczkę.
 Teraz coś na dni szare i pochmurne chociaż ciepłe i miejmy nadzieję że tak owe przyjdą już niedługo. 😉 Total look szaro - czarny cóż więcej powiedzieć? Wiem! Każda stylizacja z jazzówkami będzie wyglądała świetnie i ta nie jest wyjątkiem.
 Zestaw pastelowo khaki czyli bardzo modne połączenie o którym nie wiem co powiedzieć bo był on dla mnie robiony, a w zasadzie inspirowany. Więc sami go oceńcie. ♥

 Stylizacja totalnie w moim stylu tz. sport - wygoda + elegancja - szpilki + delikatny styl retro - okulary. Wygodnie jest? Jest! Szpilki dla wydłużenia nóg są? Są ! Retro okulary dla dodania pazura są? Są! No to wszystko jest! Więc ja już więcej nie piszę bo stylizacja mówi sama za siebie.
 Na pierwszy rzut oka nie widać białych butów ale kiedy klikniesz na stylizację je zauważysz z pewnością! Stylizacja była inspirowana moim kolegą, tak wiem to jest stylizacja dla dziewczyny, a on nie jest dziewczyną, chyba. Chyba że o czymś nie wiem ( nie zamierzam nikogo obrazić). Ale już wszystko tłumaczę, nie dawno były jego urodziny i na zaproszeniach napisał żeby ubrać się jak najbardziej podobnie do jego stylu, a więc ja wybrałam taką stylizację, a ponieważ że mi się spodobała postanowiłam zrobić taki zestaw.


Nie wiem jak wy ale ja kocham w modzie trzy trendy: ubrania holograficzne, koronki i kratę; i co by było gdybyśmy połączyli to w jedno? Wyszłaby nam fajna stylizacja, jeszcze kilka miesięcy w życiu nie wybrałabym takiego zestawu, ale teraz jest inaczej mega mi się podoba połączenie wzorów. Taka moc wzorów. 😉





Chyba każdy kto mnie zna wie że nie lubię od dziecka koloru różowego chyba że w dodatkach czy w postaci pudrowego różu. Ja na co dzień rzadko kiedy chodzę ubrana w jasne kolory choć je lubię ale jednak wolę ciemne takie jak w następnej stylizacji, jednak dla osób które lubią takie kolorki też coś skombinowałam 💙
           
No i tu jest to co kocham mocne kolory, ale to nie jest tak że nie lubię pastelowych kolorków bo je bardzo kocham ale czasem jest tak że nie mamy ochoty ubrać się w jasne kolory i wtedy po prostu takie kolory są wręcz zbawienne 🔺▲






No i tu dla odmiany coś lekkiego, pastelowego idealnego np. na randkę czy z okazji że dziś piątek, piąteczek, piątunio to może na imprezę tylko ponieważ że jest połowa maja a u mnie zamiast 22 i słoneczka mamy 12 stopni i mega deszcz dlatego do tej stylizacji można by było dodać jakiś ładny płaszcz 💧




Coś eleganckiego w eleganckich kolorach, prostota najlepsza jest, kolejna stylizacja na imprezę, wypad z psiapsiółami czy na na przykład randkę stylizacja mówi sama przez się. Jest to coś w 100% w moim stylu i z całego zestawienia nie wiem czy to czasem nie jest mój numer 1! ❤

Mam nadzieję że post wam przypadł do gustu i się wam spodobał.
                    Pozdrawiam
                        💜AgMary 💜



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz