Szukaj na tym blogu

środa, 31 maja 2017

Peeling skóry głowy - rozwiązanie idealne!

No hej!
Nie ma to jak być chorą i zrobić post. 👌 No ale to nie jest blog o moim samopoczuciu, albo czy jestem chora czy nie, tylko o modzie i urodzie; i właśnie o tym drugim będzie ten post, a dokładniej o peelingu skóry głowy.


W JAKIM PRZYPADKU SIĘ GO STOSUJE?
W zasadzie nie ma ustalonego jednego powodu żeby je stosować, no może poza jednym jakim jest poprawienie struktury i witalności naszych włosów o 180 stopni. Peelingi mogą być przeróżne te które powodują uniesienie ich u nasady, wolniejsze ich przetłuszczanie, lepsze ukrwienie skalpu, lepsze dotlenienie cebulek a także leczenie łupieżu.



Skóra głowy potrzebuje systematycznego oczyszczania z nadmiaru sebum, martwego naskórka, pozostałości po kosmetykach czy obumarłych włosów, a peeling jest wręcz do tego stworzony.


JAK WYKONAĆ PEELING DO SKÓRY GŁOWY?

Przepis na cukrowy peeling do skóry głowy (ja jej niestety nie mogę stosować ponieważ mam skłonność do łupieżu 😢, ale od dłuższego czasu stosuje ją moja kuzynka i jest wprost zachwycona i jej długie i zdrowe włosy również 😉)

UWAGA: Ten peeling nie jest stworzony dla włosów ze skłonnością do łupieżu!!!

Do przygotowania peelingu cukrowego potrzebujesz:
1 łyżkę grubo mielonego cukru, np. trzcinowego,
2 łyżki odżywki do włosów.

Wszystkie składniki najlepiej wymieszać na dłoni i od razu rozpocząć masaż ( Przed każdym peelingiem należy wykonać delikatny, co najmniej 3-4 minutowy masaż zwilżonej wodą głowy, po czym dokładnie spłukać. Po peelingu włosy są oczyszczone i gotowe do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, np. w formie kompresów czy masek.), ponieważ cukier bardzo szybko się rozpuszcza. W przypadku peelingu cukrowego pamiętaj o bardzo dokładnym wypłukaniu włosów. W przeciwnym razie pozostały w nich cukier będzie je nieestetycznie sklejał.



Przeciwłupieżowy peeling z zielonej glinki (ja ją kocham jest idealna mój problem zniknął i nie wyobrażam sobie wtorku czy soboty bez niego 💖)


Do przygotowania peelingu glinkowo-kawowego potrzebujesz:
1 łyżkę fusów z wcześniej zaparzonej kawy mielonej (Kawa wykazuje działanie pobudzające i antyseptyczne (odkażające)),
1 łyżkę glinki zielonej (Glinka kosmetyczna doskonale oczyszcza i tonizuje skórę głowy, reguluje pracę gruczołów łojowych.),
3 łyżki odzywki do włosów.,  ja stosuję tą i jest wprost genialna do tego peelingu, ale to tylko moja opinia wy wybierzcie sobie dla was najlepszą ♥
Wymieszaj wszystkie składniki w miseczce i nałóż na wilgotną skórę głowy. Wykonaj masaż i spłucz mieszankę dokładnie wodą, po czym umyj włosy szamponem tak jak zwykle.


Ale pamiętajcie tylko systematyczne oczyszczanie daje jakieś efekty ja stosuję 2 razy w tygodniu.



Mam nadzieję że post wam przypadł do gustu i się wam spodobał.
                    Pozdrawiam
                       💟 AgMary💟



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz